

אדק צלמים
צילום מקצועי לאירועים פרטיים ועסקיים
1.מחירים ושינויים
1.1. כל המחירים המפורסמים באתר/בהצעת המחיר נכונים למועד העדכון האחרון המופיע.
1.2. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות מחירים, מבצעים או חבילות בכל עת, ללא הודעה מוקדמת.
1.3. המחיר הסופי ייקבע רק לאחר שהלקוח יאשר בכתב את הצעת המחיר.
2. חבילות ושעות עבודה
2.1. השירות יינתן לפי החבילה שאושרה מראש.
2.2. כל שעה נוספת מעבר לשעות החבילה תחויב בתשלום נוסף לפי מחירון עדכני.
2.3. החברה לא מחויבת להישאר מעבר לשעות שסוכמו, אלא בהסכמה מראש מצד הלקוח.
3. זכויות יוצרים ושימוש בתמונות
3.1. כל התמונות המצולמות במהלך האירוע הן קניין רוחני של החברה.
3.2. הלקוח מקבל זכויות שימוש בלתי מוגבלות בתמונות – שימוש אישי, מסחרי, שיווקי, פרסום וכו׳.
3.3. החברה רשאית להשתמש בתמונות למטרות תצוגה, שיווק ופרסום – אלא אם הלקוח ביקש במפורש בכתב להגביל שימוש זה.
4. צילום קטינים
4.1. במקרה שיש קטינים באירוע – הלקוח אחראי לקבלת הסכמת ההורים לצילום ילדיהם.
4.2. קבלת השירות מוכרת כהצהרה כי הלקוח מוסמך לאפשר צילום אורחים כולל קטינים, ומשפה את החברה מכל טענה עתידית.
5. אחריות ושיפוי
5.1. החברה לא תישא באחריות לנזקים ישירים או עקיפים כתוצאה משימוש בתמונות או בתוצרים על ידי הלקוח או צד ג׳.
5.2. הלקוח מתחייב לשפות את החברה בגין כל תביעה, דרישה, הוצאה או הפסד (כולל שכר טרחת עו"ד) הנובעים משימוש לא מורשה בתמונות או מהפרת התחייבות כלשהי של הלקוח.
5.3. האחריות המקסימלית של החברה תחושב כסכום ששולם בפועל על ידי הלקוח בגין השירות בלבד.
6. ביטול ושינויים בהזמנה
6.1. ביטול עד 30 יום לפני האירוע – ללא חיוב.
6.2. ביטול פחות מ־30 יום – חיוב של 50% מעלות החבילה.
6.3. ביטול פחות מ־7 ימים – חיוב מלא.
6.4. שינויים בתאריך/מיקום יתאפשרו בכפוף לזמינות ובאישור בכתב.
6.5. אם הוסכם מראש בכתב שאין דמי ביטול – ההסכמה גוברת על הסעיפים לעיל.
7. מקצועיות ואיכות השירות
7.1. החברה מתחייבת להעניק שירות מקצועי, אדיב ובסטנדרט צילום גבוה כפי שהוגדר בחבילה שנבחרה.
7.2. צילום הוא תחום אמנותי המבוסס על טעם אישי, סגנון ופרשנות אומנותית. הלקוח מאשר ומבין כי איכות התמונות, סגנונן או אופן הצגתן עשויים שלא להתאים באופן מוחלט לטעם האישי שלו.
7.3. טענות הקשורות להעדפה אישית, טעם אישי, חוסר שביעות רצון מהצלם עצמו או מהסגנון האומנותי – לא יהוו עילה לביטול העסקה או לדרישת החזר כספי.
7.4. במקרה בו הלקוח סבור שהייתה סטייה מהותית מהשירות שהובטח (כגון: אי־מסירת התמונות, חוסר חלק ניכר מהאירוע, ליקוי טכני חמור בציוד שגרם לאובדן תיעוד משמעותי) – תיבחן טענתו מול החברה ותינתן תשובה בהתאם לנסיבות.
7.5. בכל מקרה אחר, אחריות החברה מוגבלת לסכום ששולם בפועל על ידי הלקוח, ולא תישא באחריות לנזקים עקיפים או תביעות נוספות.
8. מסירת חומרים וגיבוי
8.1. החברה מתחייבת למסור ללקוח את התמונות לאחר מיון, סינון ותיקוני צבע בסיסיים בלבד, בהתאם לסטנדרט המקצועי של החברה.
8.2. זמן מסירת התמונות יהיה תוך 7–14 ימי עבודה ממועד האירוע, אלא אם סוכם אחרת בכתב.
8.3. התמונות יימסרו ללקוח באמצעות קישור דיגיטלי מאובטח. הקישור יהיה זמין למשך 30 יום בלבד, ועל הלקוח האחריות להוריד, לגבות ולשמור את התמונות במחשב/כונן פרטי במהלך תקופה זו.
8.4. החברה מחויבת לשמור גיבוי מלא של התמונות מהאירוע למשך 6 חודשים בלבד ממועד האירוע. בתום תקופה זו, החברה תהיה רשאית למחוק את כל החומרים לצמיתות, ללא אפשרות שחזור.
8.5. האחריות לשמירה וגיבוי של התמונות לאחר קבלתן – חלה על הלקוח בלבד. החברה לא תישא בכל אחריות לאובדן התמונות לאחר סיום תקופת הזמינות או הגיבוי.
8.6. החברה לא תישא באחריות לכל אובדן, מחיקה או נזק לקבצים הנובעים מנסיבות שאינן בשליטתה, לרבות כוח עליון (כגון: תקלות טכניות חמורות, כשלים בשרתי אחסון חיצוניים, פריצות סייבר, אש, הצפות, מלחמות או אסונות טבע). במקרים אלו לא תעמוד ללקוח כל טענה או דרישה כנגד החברה.
9. נזק, אובדן ציוד ומניעת מתן שירות
9.1. החברה מתחייבת לעשות כל מאמץ לספק את השירות במועד ובצורה המקצועית ביותר.
9.2. במקרים בהם ייגרם נזק בלתי צפוי לציוד הצילום (כגון: תקלת ציוד חמורה, פריצה, גניבה, שריפה, הצפה, תאונה, מלחמה, או כל מקרה של כוח עליון), אשר ימנע מהחברה את האפשרות לספק את השירות – לא תישא החברה בכל אחריות לנזק ישיר או עקיף שייגרם ללקוח.
9.3. במקרים כאמור, החברה לא תחייב את הלקוח ותשיב ללקוח את סכום המקדמה או התשלום ששולם בפועל, וזאת כסעד יחיד ומלא.
9.4. ללקוח לא תהיה כל עילה, דרישה או טענה לפיצוי נוסף כלפי החברה מעבר להחזר זה.
10. אחריות לנזקי צד ג'
10.1. החברה עושה שימוש בציוד צילום, תאורה, הדפסה וציוד נלווה בהתאם לסטנדרטים מקצועיים ולכללי בטיחות מקובלים.
10.2. על אף האמור, החברה לא תישא בכל אחריות לנזקים ישירים או עקיפים, פציעות גוף, אובדן או הוצאות שייגרמו לצד ג' כלשהו במהלך האירוע, כתוצאה מתקלות בציוד, נפילות חצובות, החלקות, התחשמלות, קצר חשמלי, הפעלת מכשירי חיתוך או כל שימוש אחר בציוד.
10.3. האחריות המלאה לאירוע, בטיחותו ושלומם של המשתתפים חלה על הלקוח כמארגן האירוע ו/או על בעלי המקום שבו מתקיים האירוע.
10.4. הלקוח מתחייב לשפות את החברה בגין כל דרישה, תביעה או הוצאה שתועלה כנגד החברה מצד צד ג' בקשר לנזקים כאמור.
11. כוח עליון
11.1. החברה לא תישא באחריות בעיכובים, ביטולים או נזקים הנובעים מנסיבות שאינן בשליטתה: מזג אוויר קיצוני, תקלות חמורות, מלחמה, שביתות, אסונות טבע וכד׳.
11.2. במקרים כאלה תעשה החברה מאמצים סבירים להמשיך או להשלים את השירות אם ניתן, אך לא תישא באחריות לנזק עקיף.
12. שיפוי כללי
12.1. הלקוח מתחייב לשפות ולפצות את החברה בגין כל תביעה, דרישה, נזק, הוצאה או הפסד (כולל שכר טרחת עו״ד) שנגרמו לה כתוצאה מהפרת התחייבויותיו, לרבות צילום קטינים, שימוש בתמונות, הפרת פרטיות או הפרת זכויות צד ג׳.
13. שונות
13.1. מסמך זה מהווה את ההסכם המלא והבלעדי בין הצדדים, ומחליף כל הסכמה קודמת.
13.2. כל שינוי או תוספת ייעשה בכתב ובחתימת שני הצדדים בלבד.
13.3. סמכות השיפוט הבלעדית להצגת תביעות כלפי החברה תהיה בבתי המשפט במחוז חיפה.